از خادمین نماز در بیمه مركزی تقدیر شد

با هدف پاسداشت خادمان نماز و بانیان مراسم وحدت آفرین و باشکوه این فریضه الهی، طی مراسمی با حضور عضو هیات عامل بیمه مرکزی از آنان قدردانی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مجتبی حیدری – عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع – در این آیین با تاکید بر اثربخشی حضور حداکثری کارکنان در مراسم های دینی از تلاش های صادقانه و خلوص دست اندرکاران برپایی شکوهمند نماز جماعت در نهاد ناظر صنعت بیمه تقدیر کرد.
وی در همین راستا اظهار داشت: حضور فعال در آیین های معنوی به افزایش روحیه همدلی و همراهی سرمایه های انسانی سازمان ها منتهی خواهد شد.
گفتنی است در این آیین که فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و تنی چند از مدیران کل و مسئولان بیمه مرکزی حضور داشتند از خادمان حوزه برپایی نماز و آیین های مذهبی در محل نمازخانه نهاد ناظر قدردانی به عمل آمد.
طی مراسمی در روز دوشنبه مورخ 1402/10/04 با حضور جناب آقای حیدری، معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع، جناب آقای قلی پور مدیر کل محترم حوزه ریاست کل ، فرمانده محترم پایگاه مقاومت بسیج بیمه مرکزی ج.ا.ایران در نمازخانه برگزار گردید و با اهداء لوح تقدیر از فعالیت ها و تلاشهای همکاران محترم قدردانی بعمل آمد .

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا