ادای احترام مدیرعامل صندوق شاهد به شهدای دولت

در این مراسم دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن تبریک هفته دولت به خدمتگزاران صدیق مردم در بخش های مختلف دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمادهای مدیران انقلابی در دولت هستند که در مدت زمان کوتاه مدیریت اجرایی خود با اقدامات درست و مردم محور توانستند در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران نام خود را جاودان کنند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: ما به عنوان خادمان شهداء، ایثارگران و خانواده های معظم ایشان باید همواره الگوی خود در خدمتگزاری را افرادی چون شهید رجایی قرار دهیم که با وجود داشتن مقام ریاست جمهوری، اصل ساده زیستی و مردمی بودن را رعایت کرد تا نماد خدمتگاری مسئولین به مردم شود.

دکتراسلام کریمی تصریح کرد: مجموعه صندوق قرض الحسنه شاهد مفتخر به خادمی خانواده های عزیزترین های ملت ایران است از این رو باید همواره و در هر شرایطی بهترین و شایسته ترین خدمتگزاری را به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر داشته باشد.

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان با ادای احترام به شهداء گرانقدر به ویژه شهدای دولت، خدمت در نهاد مقدسی چون بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های وابسته به آن را افتخار دانست.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا