اداره بیمه ملت با هیات مدیره قبلی

هیات مدیره سابق بیمه ملت اداره ان شرکت را تا زمان برگزاری مجمع شرکت جهت انتخاب هیات مدیره جدید بر عهده می گیرد چرا که سازمان ثبت شرکتها، انتخاب اعضای هیات مدیره در تاریخ 17 اردیبهشت را ثبت نکرده و آن را فاقد رسمیت اعلام کرده است. همزمان با این اتفاق، سایت بیمه ملت در حال بروزرسانی تیم مدیریتی این شرکت است و گفته می شود به احتمال زیاد، تیم سابق به مدیریت اسماعیل دلفراز به کار خود ادامه خواهد داد.

در اطلاعیه ای که امشب روی وب سایت رسمی شرکت بیمه ملت قرار گرفت، آمده است: پیرو ابلاغیه شماره ۵۸۳۰۳۶۸۷۳۷۷۵۳۳۳۷۲۲۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ سازمان ثبت شرکت‌ها، انتخاب اعضا هیات مدیره به تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ با توجه به غیرقابل ثبت بودن مجمع فوق فاقد رسمیت است. همچنین بر اساس اعلام سازمان ثبت شرکت‌ها مجمع انتخاب اعضای هیات مدیره باید مجددا برگزار شود.

برابر ماده ۳۴ اساسنامه و نیز قانون تجارت تا زمان برگزاری مجمع جدید و انتخاب اعضا هیات مدیره جدید، کما فی سابق مسئولیت اداره شرکت به عهده اعضا هیات مدیره قبلی خواهد بود.

 لازم به توضیح است که مطابق با قانون هیات مدیره با برگزاری جلسه در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ در محل شرکت بیمه ملت، ضمن تاکید بر برگزاری مجمع با رعایت کامل قوانین و مقررات به منظور جلو‌گیری از اختلال در روند اجرایی شرکت اداره امور شرکت را عهده‌دار شدند.

به این ترتیب تصمیم 27 اردیبهشت 1401 در ارتباط با معرفی آقایان داوود قاسم پور دیزجی، سيدمحمدمهدي بهشتي نژاد، مهدي کشاورزبهادري، بهرنگ اسدي قره جلو و محمدتقي چراغي به عنوان اعضای هیات مدیره بیمه ملت منتفی شده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا