آگهی مزایده املاک مازاد بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد مزایده (برگه‌های شرایط شرکت در مزایده ) و تسلیم پیشنهادات خود از ساعت ۱۶ روز سه شنبه مورخ ۹۵/۴/۱  لغایت ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۹۵/۴/۱۳  از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس فوق در قبال پرداخت مبلغ ۰۰۰ر۲۰۰ ریال نسبت به خرید اوراق شرکت در مزایده اقدام و پیشنهاد قیمت خود را همراه با اوراق تکمیل شده مزایده حداکثر تا همان زمان از طریق سامانه ستاد ارسال و سئوالات احتمالی خود را در زمینه املاک با شماره تلفن ۸۸۸۴۶۹۵۰ و ۸۸۸۴۶۱۸۱ و در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه و ارائه پیشنهاد خرید ملک با شماره تلفن ۲۷۳۱۳۱۳۱ داخلی ۳ تماس حاصل نمایند . همچنین برای بازدید از املاک تهران با شماره های ۸۸۸۴۶۹۵۰ و ۸۸۸۴۶۱۸۱ و املاک شهرستان با ادارات امور مربوطه ـ دایره ساختمان ـ تماس حاصل نمایند .
توضیحات :
 1- بانک ملی ایران در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادات مختار است .
 2- پیشنهادات فاقد سپرده یا دارای سپرده کمتر از میزان مقرر ، مخدوش ، مبهم و مشروط ، مردود است .
۳- رعایت کلیه موارد مندرج در برگه¬های مزایده الزامی است .
۴- سپرده ( ودیعه ) شرکت در مزایده معادل ۵% قیمت پایه مزایده است که متقاضیان باید طی یکی از روشهای پرداخت تصریح شده در سامانه ستاد در وجه اداره کل مهندسی و املاک بانک ملی ایران واریز و تصویر رسید پرداخت شده را در سامانه ، آپلود و اصل آن را درتهران به اداره کل مهندسی و املاک واقع در میدان هفتم تیر ـ ابتدای خیابان مفتح جنوبی ، نبش کوچه شیمی و در سایر استانها به دایره ساختمان ادارات امور تحویل دهند .
 5 ـ کلیه پاکتهای حاوی پیشنهادات متقاضیان خرید املاک در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۵/۴/۱۴  بصورت سیستمی و الکترونیکی از طریق سامانه ستاد در محل اداره کل مهندسی واملاک بانک ملی ایران بازگشایی و تا ساعت ۹:۳۰  همان روز به اطلاع متقاضیان خواهد رسید که این اطلاع رسانی صرفا جهت آگاهی متقاضی مبنی بر اینکه مبلغ پیشنهادی وی بالاترین رقم می باشد ، بوده و هیچ گونه تعهدی برای بانک ایجاد نخواهد کرد و برنده شدن متقاضی و واگذاری قطعی ملک به نامبرده منوط به اخذ مجوزهای لازم و ابلاغ کتبی بانک خواهد بود .
۶- املاک دارای متصرف به صورت وکالت بلاعزل و تقبل کلیه هزینه¬های مربوط به اخذ استعلامات مأخوذه در ارتباط با نقل و انتقال و سایر موارد بر عهده خریدار واگذار می¬گردد ( هزینه تنظیم وکالتنامه بالمناصفه خواهد بود )
 7- برای کلیه املاک ، بازدید الزامی است و در وضعیت موجود واگذار می‌گردد و برای املاک متصرف‌دار ، وفق شرایط مندرج در برگ مزایده ، تخلیه ملک برعهده خریدار است.
 8- در املاک سرقفلی (ردیف الف) هزینه جلب رضایت مالک جهت تغییر شغل و در صورت لزوم تغییر کاربری بر عهده خریدار است.
 9- املاکی که به صورت نقد و اقساط واگذار می شود ، در املاک ملکی قرارداد منعقده به روش اجاره به شرط تملیک می باشد و در املاک سرقفلی یا حق کسب و پیشه به صورت صلح حقوق اقساطی خواهد بود که به یکی از طرق ذیل صورت می پذیرد : ۱ ـ انعقاد قرارداد عادی صلح حقوق اقساطی ( بدون نیاز به ارائه وثیقه ) مطابق نمونه قرارداد پیوست شرایط مزایده ، موجود در سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) ، ۲ ـ “عقد صلح اقساطی “به صورت رسمی با اخذ وثیقه مورد پذیرش بانک به میزان مانده بخش اقساطی ثمن معامله و سود متعلقه آن .
 10- هزینه آگهی و کارشناسی برعهده خریدار است و مشارالیه می بایست این هزینه را براساس اعلام‌نظر بانک قبل از انعقاد قرارداد نقداً در وجه بانک واریز نماید. ۱۱- متقاضیان خرید می بایست ، با مراجعه به سامانه ستاد (www.setadiran.ir) و پرداخت مبلغ ۰۰۰ر۲۰۰ ریال در زمان مقرر مندرج در متن آگهی سامانه نسبت به خرید اوراق مزایده اقدام و برگه های تعهدنامه شرکت درمزایده و شرایط مزایده (اسناد مزایده ) را دانلود و پس از مطالعه ، پذیرش آنها را در سامانه تأیید نمایند.
۱۲- متقاضیان خرید املاک به صورت نقد و اقساط می‌بایست در برگه های شرایط شرکت در مزایده (که به¬صورت نقد و اقساط از طریق سامانه ستاد خریداری می نمایند) صراحتاً اشاره به مدت و سود نرخ مورد نظر براساس جدول ذیل نمایند .
۱۳- در صورتیکه مبالغ پیشنهادی خریداران، به طور مساوی باشد، اولویت فروش با شرایط نقدی است.
۱۴-نحوه فروش املاک مازاد بانک به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

نحوه فروش با شرایط نقد که به صورت اقساطی آگهی شده است
 

ردیف

شرح شرایط

۱

برای املاکی که فروش آنها به صورت اقساطی آگهی شده است، در صورت خرید نقدی ۱۰ درصد تخفیف به خریدار داده خواهد شد

۲

املاک متصرف دار فقط به صورت نقدی و با ارائه وکالت نامه بلاعزل به فروش می رسد .

 

نحوه فروش با شرایط نقد و اقساط
 

ردیف

کاربری

مدت

شرایط اقساط

۱

تجاری،  مسکونی ، اداری

دوساله ( ۲۴ ماهه )

۵۰% نقد + ۵۰ % اقساط ماهیانه بدون سود

۳۰% نقد + ۷۰ % اقساط ماهیانه با سود۲۰%

 

 

 

 

 

برای دریافت مشخصات املاک،فایل الحاقی را کلیک کنید.

فایل الحاقی

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا