کشاورز دنبال تمدن سازمانی در بیمه ایران

مدیرعامل بیمه ایران در آیین تکریم و معارفه معاون امور حقوقی،استانها و امورشعب و مدیرکل دفتر هیات مدیره با تشکر از زحمات مدیر‌ان گذشته شرکت گفت: تغییرات امری طبیعی در شرکتها است .بیمه ایران بلوغ سازمانی خوبی دارد و نگاه مثبتی به تغییرات وجود دارد.
به گزارش دریافتی از روابط عمومی بیمه ایران رئیس هیات مدیره بیمه ایران در بیان انتظارات از مدیران اشاره داشت: هدف اصلی همه افزایش عزت بیمه ایران است.پرچم بیمه ایران باید برافراشته بماند. همدلی و انسجام و نگاه مدیریت بهره ور باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.
وی اضافه کرد: بیمه ایران باید نگاه کسب و کاری بگیرد. در نگاه کسب و کاری باید با خلاقیت به دنبال حل مسائل باشیم. مدیران باید فضای مشارکت همکاران را فراهم کنند. شخصیت سازمانی بیمه ایران باید در صنعت جلوه کند و زبانزد باشد.
کشاورز با اشاره به لزوم موثر بودن در تمدن سازمانی ۸۸ ساله بیمه ایران افزود: اعتقاد دارم سازمانها هم نزد خداوند روزی دارند و اگر خیرخواه همدیگر و همدل باشیم حتما نظر لطف خداوند را جلب خواهیم کرد.
مطابق گزارش دریافتی از روابط عمومی بیمه ایران در این مراسم آقایان خدامی و مونسان ضمن ابراز خوشحالی از توفیق خدمت در بیمه ایران برای تیم مدیریتی جدید آرزوی موفقیت نمودند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا