کارمزد رشته ترنم بیمه باران افزایش یافته

به گزارش روابط عمومی، بهزاد حسنی تصریح کرد، حسب مفاد آیین‌نامه شماره 102 شورای عالی بیمه، کارمزد رشته ترنم در روش پرداخت اقساطی یا غیریکجا (سالانه، شش‌ماهه، چهارماهه، سه‌ماهه، دوماهه و ماهانه) که پیش از این 3 درصد بود، به 4 درصد حق بیمه افزایش یافت.

او در این خصوص افزود: با هدف افزایش انگیزه شبکه فروش، این افزایش کارمزد تمام بیمه‌نامه‌های ترنم صادره از اردیبهشت‌ماه 1402 توسط تمامی نمایندگان را شامل می‌شود.

مدیر شبکه فروش بیمه باران در ادامه اعلام کرد: به منظور تکریم فعالیت‌ها و تلاش‌های شبکه فروش بیمه باران در تلاش هستیم، ضمن تقدیر از عملکردهای مطلوب و شایسته، انگیزه مضاعفی به کارگزاران و نمایندگان رسمی بیمه باران بدهیم تا بتوانیم گامی به سوی ترویج فرهنگ آتیه‌اندوزی و بیمه زندگی برداریم.

حسنی با اشاره به نقش موثر شبکه فروش در پیشبرد اهداف بیمه باران گفت: ما با آگاهی به این اصل که اجزای شبکه فروش به مثابه پلی ارتباطی هستند که میان شرکت‌های بیمه‌ای و آحاد جامعه پیوند برقرار می‌کنند، معتقد هستیم هرچه شبکه فروش کارآمدتر و پویاتر باشد، این پل ارتباطی مستحکم‌تر خواهد بود.

او افزود: در آینده با برنامه‌ها و سیاست‌های تشویقی مضاعف برای تقویت شبکه فروش تلاش حداکثری خود را خواهیم کرد تا با یاری و مساعدت متقابل، در جهت تحقق اهداف فردی و سازمانی موفق عمل کنیم.

به گفته حسنی، توسعه شبکه‌ فروش ضمن تحقق اهداف شرکت‌های بیمه، نتایج جانبی دیگری از جمله بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه و رفع بخشی از دغدغه‌های اجتماعی و تامین آتیه شهروندان را به همراه دارد.

مدیر شبکه فروش بیمه باران در پایان اعلام کرد: تقویت و گسترش فعالیت‌های شبکه فروش بیمه‌های زندگی، در شرایطی که بازارهای سرمایه‌گذاری دچار نوسان‌های شدید هستند، می‌تواند به مردم نشان بدهد بیمه‌های زندگی ضمن فراهم کردن پوشش‌های بیمه‌ای، بستر امن و بدون ریسکی برای سرمایه‌گذاری به همراه سودی معقول و بیش از سود متعارف بانکی هستند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا