پیام سرپرست بیمه اتکایی امین به مناسبت سالروز تأسیس شرکت

بدون شک، رشد و بقای هر سازمان وبنگاه اقتصادی به عوامل مختلفی بستگی دارد و ضعف و کاستی در هر یک از این عوامل، رسیدن به هدف را با مشکل مواجه خواهد کرد. اکنون که گذر ایام، بیستمین سالروز تاسیس شرکت بیمه اتکائی امین را نشان می‌دهد، باید اندیشید که یقیناً عوامل و عناصر بسیاری دست به دست هم داده تا این مجموعه بتواند با تمام فراز و نشیبها، فعالیت خود را ادامه داده و به عنوان نخستین شرکت تخصصی بیمه اتکایی کشور در این نقطه بایستد.

اکنون آن نهال نوپا، به درختی تنومند و مثمر در صنعت بیمه تبدیل شده است که ثمرات و برکات آن برای اهالی این صنعت دلپذیر است و علاوه بر اعتبار داخلی، از پیشینه و جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ویژه‌ای نزد بروکرها و شرکتهای بیمه خارجی برخوردار است.

بیمه اتکایی امین، جایگاه امروز خود را بیش از هر عاملی مدیون نیروی انسانی متخصص و پرتلاشی است که در طول سالیان گذشته به این شرکت وفادار بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

خرسندم که در آغاز سومین دهه از فعالیت بیمه اتکایی امین، توفیق خدمت در جمع همکاران دلسوز و صمیمی این مجموعه را دارم و به آینده سرشار از موفقیت و درخشان این شرکت به فضل الهی و در سایه عزم همکاران متعهد خود، بیش از پیش امیدوارم.

در این فرصت، مراتب قدردانی خود را از حمایتهای مشفقانه رئیس کل محترم بیمه مرکزی و همین طور سهامداران عمده و خرد که ذینفعان اصلی این شرکت هستند، ابراز می‌دارم.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا