پیام حیدری به مناسبت روز ملی منابع انسانی

در عصر جدید، می‌توان بی‌شک توسعه سازمان‌ها را نتیجه و مرهون تفکر و مهارت نیروی انسانی آنها قلمداد کرد. از این‌ رو، منابع انسانی به‌عنوان مزیت رقابتی در دنیا شناخته می‌شود. صنعت بیمه نیز از این قاعده مستثنا نبوده و اصلی‌ترین نقش در توسعه این صنعت کهن و پرافتخار برعهده نیروی انسانی آن بوده است.
روز ۲۵ فروردین بهانه‌ای است برای تجلیل از نقش‌آفرینان و ارزش‌آفرینان سازمان که با وجود مشقت‌ها و سختی‌های فراوان، بار توسعه و تحول صنعت را بر دوش کشیده و پرچم خدمت رسانی را در کشور به اهتزاز در می‌آورند.
روز منابع انسانی ، فرصتی است تا یادآوری کنیم که توسعه و پیشرفت صنعت و کشور نیازمند توانمند سازی و تمرکز بر منابع انسانی دانشی و تسهیل شرایط برای بروز استعداد و نوآوری و نقش‌آفرینی این سرمایه‌های ارزشمند و بی‌بدیل است تا ایران اسلامی را به سمت توسعه پایدار رهنمود سازد.
همکاران عزیز و سرمایه‌های ارزشمند صنعت بیمه ؛ اگرچه رشد و توسعه صنعت بیمه در سالها قابل‌تحسین و غیرقابل توصیف است ولی نیک می‌دانیم که صنعت بیمه کشور به‌عنوان چتر حمایتی توسعه کشور، نیازمند اقدام‌های جهادی و خلاقانه با رویکرد دانش‌بنیان برای تحقق حداکثری ضریب نفوذ بیمه  است و این جز با  نوآوری مدیریت استعداد ، توجه به سرمایه های فکری ، و توسعه رفتار شهروندی شما در هر حوزه‌ای از سازمان میسر نخواهد شد. از این‌ رو، همه با هم باید عهد ببندیم تا با ارتقای کارآمدی، بهره‌وری و عملکرد کاری خود و سازمان، گام بلندی در توسعه پایدار ایران اسلامی برداریم و حافظ و ادامه‌دهنده سرمایه های کشور عزیزمان باشیم.
همکاران عزیز ؛ می‌دانیم که توفیق خدمت به سرمایه‌های انسانی صنعت عظیم بیمه ، نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است. از این‌ رو، ضمن شکرگزاری این توفیق، از خدمات ارزشمند شما در حمایت و پشتیبانی از صنعت سپاسگزاریم و انتظار دارد تا مثل همیشه، تکریم، نوآوری و دانش‌محوری را شعار خود قرار داده و برای سرمایه‌های انسانی صنعت بیمه ، امید، رضایت شغلی، تعهد سازمانی و بهره‌وری بالاتر ارمغان آوریم.
اینجانب ۲۵ فروردین، روز منابع انسانی را به‌ همکاران گرامی  که با تعهد و تخصص، علاقه و تلاش مضاعف، زمینه توسعه روزافزون و پایدار صنعت را فراهم کرده‌اند، تبریک عرض نموده و امیدوارم با تدبیر و همت یکایک شما سروران گرامی، گام‌های بلندی در راستای  پیشرفت کشور عزیزمان برداریم.

مجتبی حیدری
معاون توسعه مدیریت و منابع

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا