پرداخت حدود 16 میلیارد خسارت در یک حادثه رانندگی در بیمه ایران

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، رمضانپور، در جلسه ای با حضور مدیران شعب، روسای ادارات فنی و پشتیبانی این استان، با  قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران استان ایلام در ارائه خدمات بیمه ای به مردم اظهار د اشت: مردم استان ایلام شایسته ارائه بهترین خدمت هستند و همکاران ما به بهترین نحو ممکن باید در خدمت مردم باشند.

وی در ادامه به بحث بهره وری پرداخت وگفت: این اقدام در راستای عادلانه نمودن نظام پرداخت در شرکت در دستور کار قرار گرفت و روز به روز در حال تکمیل شدن و رفع نقص می باشد.

امیری نیز در این جلسه طی سخنانی، به بررسی عملکرد مدیران شعب و نمایندگان استان پرداخت و خواستار افزایش نمایندگان در سطح استان شد.

همچنین متقی پور به بررسی وضعیت ساختمان مرکزی شرکت در استان ایلام پرداخت و خواستار جابجایی محل ساختمان فعلی گردید.

گفتنی است در این جلسه میرزائی مدیر کل بیمه ایران استان ایلام ،گزارشی مفصل از عملکرد استان ارائه نمود .

 در ادامه سفر معاون بیمه ایران و هیات همراه، از املاک شناسایی شده جهت خرید و احداث پایانه خسارت استان ایلام بازدید گردید که پس از بررسی، نتیجه آن اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا