همکاری بانک توسعه تعاون و بانک آینده

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، محمدعلی سهمانی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: بانک‌ها با توجه به وظایف مشابهی که در ارائه خدمات به مشتریان دارند این امکان را دارند که در چارچوب فعالیت‌های سندیکایی و ایجاد تمرکز در حوزه‌های مختلف همکاری‌های مثبتی را انجام دهند.

سهمانی با اشاره به بسترها و ظرفیت‌های موجود در دو بانک توسعه تعاون و آینده خاطرنشان کرد: انجام همکاری‌های دوسویه در کلیه زمینه‌ها و همچنین توسعه همکاری‌ها در رابطه با صندوق توسعه ملی و افزایش ارتباطات بین‌ بانکی می‌تواند سبب پیشرفت و ارتقای هر دو بانک شود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون مشارکت در تامین مالی پروژه‌های بزرگ به صورت سندیکایی، تبادل اطلاعات در حوزه آموزش، پژوهش و نیزهمکاری در راستای مدیریت بهینه نقدینگی و قبول چک‌های دو طرف را از جمله مفاد این تفاهم‌نامه برشمرد.

در ادامه رسول‌اف، مدیرعامل بانک آینده افزایش نقاط دسترسی و پایین آوردن قیمت تمام شده خدمات را سبب افزایش رضایت مشتریان خواند و با تاکید بر اهمیت انعقاد تفاهم‌نامه افزود: بنگاه‌ها ضمن حفظ استقلال، منافع و سودآوری خود می‌توانند در مسائل کلی با هم هماهنگ شوند. انجام سرمایه‌گذاری‌های مشترک، فعالیت‌های سندیکائی، توسعه فناوری‌های همزمان از جمله موارد قابل پیگیری برای همکاری است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا