نشست صمیمی خوش کیش با پرسنل بیمه اتکایی امین

محمدرضا خوش کیش،  با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر و همچنین بیستمین سالروز تاسیس بیمه اتکایی امین ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران،  تاکید کرد: “خوشبختانه بیمه اتکایی امین دارای سرمایه گرانبهایی به نام نیروی انسانی متعهد و خلاق است. وجود تک تک شما به عنوان افراد متخصص و متعهد است که امروز این شرکت را به درجات بالایی رسانده.”

مدیرعامل بیمه اتکایی امین ، با تاکید بر اینکه تلاش مجموعه هیئت مدیره حفظ منافع ذینفعان خواهد بود گفت: “به جد بر این اعتقاد هستم که مجموعه تلاشهای ما باید به سمتی برود که منافع ذینفعان را در پی داشته باشد. نیروی انسانی و پرسنل شرکت به عقیده بنده بالاترین ذینفعان شرکت هستند. ”

وی با تاکید بر اینکه “در سایه همدلی و انسجام سازمانی توفیقات خوبی در شرکت  محقق خواهد شد”  گفت:” ما امروز امانتدار تخصص و حرفه ای گری سازمانی هستیم که با فعالیت دلسوزانه شما کارکنان شریف به ثمر رسیده است.”

در بخشی دیگری از این جلسه ، یعقوب رشنوادی نایب رئیس هئیت مدیره نیز ضمن تبریک بیستمین سالرو زتاسیس شرکت بیمه اتکایی امین اظهار داشت:” بیمه اتکایی امین از بیمه های خوش نام و صاحب نام کشور است که تاکنون درخشان و موفق عمل کرده است و امروز مسئولیتش بدست یکی از انسانهای ریشه‌دار و خوشفکر مانند آقای خوش کیش رسیده است. امیدوارم همه ما بتوانیم امانتدار مسئولیت و جایگاه خود باشیم.”

در این جلسه که به بهانه بیستمین سالروز تاسیس بیمه اتکایی امین تشکیل شد، ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای خسرو حقیقی پناه ، مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره در فضای صمیمی و دوستانه و به دور از هرگونه سلسله مراتب اداری پای درد و دل و نقطه نظرات پیشنهادی همکاران و مدیران شرکت نشستند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا