نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه کوثر با اصحاب رسانه

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، دکتر آقادادی ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به خبرنگاران گفت: خرسندیم که در سالروز تأسیس بیمه کوثر پذیرای شما عزیزان هستیم و درب خانه ای همچون بیمه کوثر به روی تعاملات با رسانه‌ها باز است که امیدواریم به مدد نقدهای منصفانه و سازنده به اعتلای نام بیمه کوثر کمک شایانی شود و خیر آن همچون خیرکثیر در زندگیتان جاری باشد.

مدیرعامل بیمه کوثر با ارائه گزارشی از عملکرد درخشان شرکت در سال گذشته تصریح کرد: بیمه کوثر در سال 1401 با فروش بالغ بر 80 هزار میلیارد ریالی و درآمد 25000 میلیارد ریالی در حوزه سرمایه گذاری جزء شرکت های برتر صنعت بیمه بوده است و به مدد همکاران عزیزمان که برای نیل به اهداف شرکت تلاش‌اند توانستیم در 6 ماهه نخست سال 1402 به سودآوری 9400 میلیارد ریالی دست پیدا کنیم که این موفقیت به‌طور قطع با توجه ویژه به اصل مدیریت ریسک، کار تیمی و تسریع در پرداخت خسارت ها و رضایت‌مندی مشتریان حاصل شده است.

ایشان در ادامه خدمت در بیمه کوثر را توفیق الهی دانست و افزود: همیشه همکارانمان را به تکریم مشتریان سفارش کرده و جلب رضایت مشتری را اولویت فعالیت حرفه‌ای خود می‌دانیم.

مدیرعامل بیمه‌ کوثر در ادامه افزود: بیمه کوثر همواره سعی کرده است با ارتقای زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حفظ اطلاعات مشتریان ساعی باشد.

در پایان این دیدار مهمانان به بازدید از بخش هایی از ساختمان جدید مرکزی کوثر پرداختند و در نهایت عکس دسته جمعی پایان بخش این نشست صمیمانه شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا