مگاکارت پارسیان به بازار آمد

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،عبدالعظیم قنبریان، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ضمن اعلام این خبر گفت: پککو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در کشور همواره سعی کرده با توجه به نیاز مشتریان محصولات جدید خود را به بازار عرضه کند. در همین راستا شرکت پککو مگا کارت پارسیان را به عنوان محصولی جدید با طراحی زیبا و مزایای ویژه عرضه کرده است.

وی افزود: پذیرش کارت‌های الکترونیکی با قابلیت استفاده چند منظوره به روی کارتخوان‌های فروشگاهی یکی از جدیدترین خدمات ارائه شده توسط شرکت پککو در حوزه پرداخت‌های الکترونیکی است که با ارائه آن امکان پذیرش مگا کارت پارسیان در پذیرندگان طرف قرارداد با شرکت پککو فراهم شده است‌.

قنبریان در همین خصوص افزود: مگاکارت پارسیان تلفیق چند کارت در یک کارت است، به طوری که از این پس سازمان‌ها و نهادهای متقاضی برای رفاه حال کارکنان خود می‌توانند واریز وجوه خود بابت پرداخت کمک هزینه البسه، ورزش، درمان، رفاهی و … را بجای شارژ کردن درچند کارت مختلف، به صورت یک جا و از طریق شارژ سگمنت‌های مختلف مگا کارت پارسیان انجام دهند.

مدیرعامل پککو در ادامه معرفی این خدمت جدید افزود : مگا کارت پارسیان عضو شبکه شتاب بوده و دارنده آن علاوه بر بهره‌مندی از امکان خرید، پرداخت قبوض، خرید شارژ و سایر خدمات ارزش افزوده از طریق تمامی پایانه های فروشگاهی، اینترنتی و تلفن همراه، می‌تواند وجه نقد مورد نیاز خود را از خودپرداز تمامی بانک های کشور نیز برداشت کند. همچنین امکان شارژ آنی کارت توسط دارنده کارت و امکان مشاهده موجودی تک تک سگمنت ها روی کارتخوان‌های منتخب پککو از دیگر قابلیت‌های مگا کارت پارسیان است. 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا