مُهر تأیید سهامداران بر عملکرد و حساب‌های بیمه اتکایی ایرانیان

بنابر این گزارش، در آغاز جلسه سید محمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان گزارش عملکرد و حساب‌های یکساله شرکت را ارائه نمود که پس از قرائت گزارش حسابرسی مورد بررسی و تصویب سهامداران قرار گرفت. بر اساس این گزارش‌ها سود هر سهم شرکت در دوره رسیدگی ۹۵۹ ریال بود که مجمع عمومی با پرداخت ۲۰۰ ریال سود به ازای هر سهم به سهامداران و تخصیص مابقی برای تقویت بنیه مالی و افزایش سرمایه شرکت موافقت کرد.

خاطر نشان می‌نماید سهامداران، درمجمع عمومی فوق العادۀ شهریور ۱۴۰۰ با افزایش ۱۰۰ در صدی افزایش سرمایه موافقت کرده بودند که ۳۰ درصد آن در همان دوره انجام شد و ۷۰ درصد افزایش باقیمانده به هیأت مدیره شرکت تفویض گردید تا طی ۲ سال به اجرا درآید . سرمایه شرکت در حال حاضر ۵،۲۰۰ میلیارد ریال می‌باشد که با توجه سود انباشته موجود به زودی بخش دوم افزایش سرمایه نیز انجام خواهد شد.

شایان ذکر است که دکتر محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز در این جلسه حضور داشتند که با ابراز دیدگاه‌های خود نسبت به شرکت و مدیریت آن از عملکرد شرکت تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان سهامداران و هیات رئیسه مجمع عمومی رضایت خود از عملکرد شرکت را اعلام و از تلاش مدیران و کارکنان در نیل به اهداف شرکت قدردانی نمودند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا