لزوم ایجاد شبکه ارتباطی قوی در بیمه میهن برای شناخت نیاز مشتری

به گزارش روابط عمومی؛ رسول آریان پور در بازدید از این شعبه و دیدار با همکاران و نمایندگان استان گیلان بر لزوم توجه به راهبردها و تکالیف مورد نظر، مسئولیت پذیری، افزایش کارایی و بهره وری، بازاریابی و جذب پورتفوی متوازن در جهت رشد و تعالی بیمه میهن تاکید کرد.

مدیرعامل با قدردانی از زحمات رئیس، پرسنل و شبکه نمایندگان این شعبه، سیاست ها و اهداف راهبردی را مورد توجه قرار داد و ضمن تأکید بر تلاش مضاعف برای اجرای دقیق برنامه های تکلیفی و تحقق حداکثری اهداف، گفت: بیمه میهن در شرایط فعلی باید گام های بلندی در راستای افزایش کارایی و بهره وری در تمام شاخص ها بردارد و زمینه رشد و تعالی خود و رضایتمندی بیش از پیش مشتریان را فراهم نماید.
آریان پور ایجاد شبکه ارتباطی قوی برای شناخت دقیق مشتری و نیازها و انتظارات او را مورد تاکید قرار داد و گفت مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان از عوامل موفقیت یک مجموعه اقتصادی است ولذا تعامل، ارتباط و مراودات مطلوب و مستمر با صاحبان کسب و کار و نهادهای جامعه و نیز با مشتریان و بیمه گذاران بزرگ که سودآورتر و ارزش آفرین هستند، بسیار موثر است و تاثیر بسزایی در افزایش پرتفوی و سهم از بازار دارد و بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان فراهم می سازد.
در این دیدار همچنین مسائل و مشکلات این شعبه و نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادها و راهکارهای لازم ارایه گردید.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین در این سفر با مدیرکل و مسئولان بنیاد مسکن استان گیلان دیدار و گفتگو کرد. آریان پور گفت بنیاد مسکن یکی از مشتریان بزرگ ماست که از لحاظ راهبردی مهم و برجسته است و خدمات دهی مطلوب و رسیدگی و تأمین نیازهای بیمه ای آنان از جهات مختلف برای ما حائز اهمیت است. در این دیدار طرفین بر رفع موانع احتمالی در مسیر سرویس دهی و توسعه و گسترش همکاری ها تاکید کردند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا