قدردانی از بانک آینده؛ به عنوان سازمان شنوا

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، در این جشنواره، بانک آینده به‌ دلیل فعالیت‌های صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتری ‌محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی‌ نفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.

بانک آینده، به‌ منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند مشتریان و مخاطبان و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای آن ها، همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هم­وطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی‌ ربط سازمانی میسر سازد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا