شهرداری‌ها؛ مشتریان ویژه بانک مهر ایران در قزوین

 

رداری‌ها؛ مشتریان ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین

حساب شهرداری نرجه استان قزوین در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

در دیدار «کاوه نایینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین با «امین آقاجانی» شهردار شهر نرجه، حساب این نهاد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

در این دیدار «کاوه نایینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین با تشریح خدمات و طرح‌های این بانک در حوزه سازمانی، گفت: ارائه خدمت به کارکنان زحمتکش شهرداری از جمله افتخارات این بانک است که خوشبختانه در سال‌های گذشته و در همکاری‌های متقابل با شهرداری شهرهای مختلف استان قزوین اثبات شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین اظهار داشت: این بانک با شعار «کارت مهر، کارت زندگی» و با هدف توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه طرح‌های متنوعی طراحی کرده تا بیش از پیش فرهنگ و سنت نیکوی قرض‌الحسنه را در جامعه گسترش دهد.

وی افزود: در سال‌های اخیر بانکداری الکترونیک با سرعت بیشتری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گسترش یافته و مشتریان می‌توانند به صورت غیرحضوری و آنلاین خدمات بانکی را دریافت کنند.

تمرکز حساب‌های شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه آن در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این سازمان را به‌عنوان یکی از مشتریان ویژه بانک در استان قزوین تبدیل کرده که حدود 70 حساب حقوقی با منابع مالی بیش از 250 همت را به خود اختصاص داده‌اند.

شهرداری‌ شهرهای محمودآباد نمونه، کوهین، شریفیه، بیدستان، محمدیه، الوند، اسفرورین، سیردان، بویین زهرا، سگزآباد، عصمت‌آباد، اقبالیه، نظرآباد، آبیک، خرمدشت، آبگرم، آوج، خاکعلی و نرجه از مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قزوین هستند.

خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارائه وام ارزان‌قیمت قرض‌الحسنه، آسان‌سازی فرآیند دریافت وام، خدمات غیرحضوری متنوع، انطباق طرح‌های بانک با نیازهای شهرداری‌ها و پوشش کامل کارکنان در مدت زمان کوتاه از جمله دلایل اصلی تمرکز عملیات مالی شهرداری‌ها در این بانک است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا