سرمایه بیمه دی شارژ می‌شود

محمد رضا کشاورز، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه دی از افزایش سرمایه 2 مرحله‌ای خبر داد و اعلام کرد: سرمایه بیمه دی به 12 هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.  او در نامه‌ای به سازمان بورس و اوراق بهادار فاش کرد: با هدف تقویت بنیه مالی و بهبود ساختار مالی، هیات مدیره بیمه دی تصمیم به افزایش سرمایه گرفته و گزارش توجیهی آن در آینده منتشر می‌شود.

به گزارش دنیای بیمه، مدیرعامل بیمه دی اعلام کرد که در جلسه روز چهارشنبه 25 دی 1401، صورت‌جلسه‌ای به امضای اعضای هیات مدیره رسیده که بر اساس آن سرمایه شرکت یادشده در مرحله نخست از 5 هزار و 950 میلیارد ریال فعالی به 8 هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه‌ای افزایش می‌یابد.

محمد رضا کشاورز همچنین خبر داده که مرحله دوم افزایش سرمایه بیمه دی از محل آورده نقدی و مطالبات سود سهام سهامداران خواهد بود تا سرمایه این شرکت از 8 هزار میلیارد ریال به 12 هزار میلیارد ریال برسد.

این صورت جلسه به امضای بهروز امید علی، محمد رضا کشاورز، عباسعلی بنی صفار، حمید رضا صفی خانی و ایرج عربی رسیده است.

بررسی دنیای بیمه نشان می‌دهد که هیات مدیره بیمه دی تصمیم به افزایش سرمایه این شرکت به میزان 101 درصد در 2 مرحله دارد به نحوی که سرمایه این شرکت 6 هزار و 50 میلیارد ریال بیشتر خواهد شد که از این میزان 2 هزار و 50 میلیارد ریال از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه‌ای(33.9 درصد) و 4 هزار میلیارد ریال هم معادل 66.1 درصد از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران تامین می‌شود.

 

متن صورت‌جلسه هیات مدیره بیمه دی را بخوانید:

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا