زمان انتخاب هیات مدیره جدید بیمه سرمد

با گذشت چند هفته از استعفای یعقوب رشنوادی از مدیرعاملی بیمه سرمد و انتخاب سیدمحمد مهدی بهشتی‌نژاد به عنوان جانشین او، قرار است سوم اسفندماه 1401 سهامداران درباره انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این شرکت تصمیم‌گیری کنند و پس از آن تکلیف گزینه نهایی و قطعی مدیرعاملی بیمه سرمد تا 2 سال آینده روشن خواهد شد.

به گزارش دنیای بیمه، امروز آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه سرمد منتشر شد و از سهامداران خواسته شده تا ساعت 10 روز چهارشنبه سوم اسفندماه امسال برای تصمیم‌گیری درباره ترکیب جدید هیات مدیره بیمه سرمد تصمیم‌گیری کنند.

محل برگزاری نشست انتخاب هیات مدیره بیمه سرمد، ساختمان مرکزی این شرکت در بلوار نلسون ماندلا، تقاطع بلوار اسفندیار، نبش خیابان آرش غربی، پلاک 113 خواهد بود.

شرکت آرمان اندیشان رستاک با 17.21 درصد، موسسه توسعه همیاری سپهر با 16.45 درصد، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با 14.77 درصد، سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با 14.47 درصد، سیمان کاوان بوکان با 2 درصد، شرکت پایاپای ملی با 1.93 درصد، سرمایه‌گذاری عمران پارس آینده با 1.58 درصد، شرکت فراز باتری نوین پارسیان با 1.04 درصد از جمله سهامداران عمده بیمه سرمد هستند و البته یک شخص حقیقی که به تنهایی 18.48 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.

به احتمال زیاد، بهشتی‌نژاد، امینیان و مهدی 3 عضو قطعی هیات مدیره بیمه سرمد خواهند بود و به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود بهشتی‌نژاد سکاندار و گزینه نهایی مدیرعاملی باشد.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا