زمان‌بندی پرداخت سود سهام عملکرد سال 1401 بانک خاورمیانه

قابل توجه سهامداران بانک خاورمیانه (شرکت سهامی عام)
با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک خاورمیانه در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۲، سود سهام عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ از روز سه شنبه مورخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ به شرح ذیل واریز می‌گردد:

سهامداران سجامی:
سود سهام کلیه سهامداران (حقیقی و حقوقی) که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند از روز سه شنبه مورخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، به شماره حساب معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌گردد.
لذا از سهامداران محترم تقاضا می‌شود جهت تسهیل در دریافت سود سهام خود، حداکثر تا هفتم مرداد ماه با مراجعه به سایت https://www.sejam.ir  نسبت به تکمیل ثبت نام در سامانه سجام اقدام نمایند.

سهامداران غیر سجامی:
پرداخت سود سهامداران غیر سجامی با توجه به مدت زمان لازم برای طی فرآیند پرداخت سود توسط شرکت سپرده گذاری و اعلام لیست سهامداران غیر سجامی توسط آن شرکت، به شرح زیر صورت خواهد پذیرفت:

۱- سهامداران حقیقی:
از روز شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ از طریق امور سهام به شماره حساب‌های معرفی شده سهامداران پرداخت خواهد شد.

۲- سهامداران حقوقی، صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها:
از روز شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ از طریق امور سهام به شماره حساب‌های معرفی شده سهامداران پرداخت خواهد شد. ارائه آگهی ثبتی و آخرین تغییرات برای سهامداران حقوقی و اگهی تاسیس و مجوز فعالیت برای صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان‌ها الزامی می باشد.
از سهامداران بندهای ۱ الی ۲ فوق درخواست می‌شود در صورتی‌که تاکنون اطلاعات ارتباطی و شماره حساب خود را به بانک اعلام ننموده‌اند، با مراجعه به سایت بانک خاورمیانه به نشانیwww.middleeastbank.ir  فرم مربوط به اطلاعات سهامداری را تکمیل و ضمن ارسال به شماره دورنگار ۰۲۱۸۸۷۲۹۸۵۱ و یا به پست الکترونیکی info@middleeastbank.ir، اصل فرم تکمیل شده را به آدرس پستی زیر تحویل و یا ارسال نمایند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا