روی خوش بازنشستگان به اعتبار خاص بانک رفاه

روی خوش بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از اعتبار خاص بانک رفاه کارگران، نشان می‌دهد که خدمات این بانک قدیمی و صمیمی با مشتریان متناسب با نیاز آنها تعریف شده و با اقبال آنها مواجه شده است. هدف بانک روشن است، پاسخ به نیاز مشتریان و دادن اعتبار به آنها جهت خرید اقساطی کالاها و خدمات، نتیجه اینکه سامانه بتا به گفته اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه ظرفیت بسیار مناسبی برای ارائه خدمات به بازنشستگان تامین اجتماعی است.

به گزارش دنیای بانک، بستر تامین اعتبار موسوم به سامانه بتا از جمله خدمات اعتبار بخشیدن به همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است که به جامعه بزرگ هدف کمک می‌کند تا به صورت اقساطی کالاها و خدمات مورد نیازشان را خریداری کنند.

گنجاندن 2 طرح الماس رفاه و کیف پول الماس در قالب سامانه بتا بانک رفاه باعث شده تا یک بازی برد – برد رواج یابد و از یک طرف امکان خرید کالاها و خدمات به صورت اقساط برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران فراهم شود و هم اینکه بیش از 4700 فروشنده کالاها و خدمات در سراسر کشور با اطمینان خاطر و البته به تضمین بانک رفاه کارگران، شاهد رونق کسب و کارشان باشند.

اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به استقبال خوب از طرح فروش اقساطی کالاها و خدمات در قالب طرح الماس رفاه می‌گوید: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه حدود 2 میلیون نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، با این طرح کالاها و خدمات‌شان را به صورت قسطی تامین کرده‌اند. او تاکید می‌کند: تمامی پذیرندگان یا فروشگاه‌های سراسر کشور نیز در صورت همکاری با بانک رفاه و با بهره‌مندی از امکانات این سامانه، امکان فروش اقساطی کالا و خدمات به مشتریان معرفی شده از سوی بانک را دارند و در 10 ماه نخست سال جاری حدود 4700 فروشگاه در سراسر ایران با بانک رفاه قرارداد همکاری امضا کرده و اقدام به فروش کالاها و خدمات خود کرده‌اند.

اعتبار شما ضامن خرید شماست!

طرح کیف پول الماس بانک رفاه در همان بستر بتا به معنای واقعی کلمه اعتبار بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی نزد بانک رفاه کارگران است که به این جامعه بزرگ امکان می‌دهد تا کالاهای زودمصرف از جمله کالاهای خوراکی و آشامیدنی‌شان را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد بانک خریداری و مصرف کنند. لله گانی ایجاد طرح‌های اعتباری بانک رفاه ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را یک مسئولیت اجتماعی می‌داند و می‌گوید: همواره سعی کرده‌ایم با تنوع‌بخشی و توسعه ارائه خدمات به تمامی مشتریان بانک رفاه به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، نسبت به تسهیل دسترسی به خدمات و محصولات نیز اقدامات لازم را اجرایی و بسترهای مربوطه را فراهم کنیم.

آنلاین اعتبار بگیرید

صبر کنید و برای گرفتن اعتبار خاص از بانک رفاه و خرید اقساطی کالاهای بادوام و حتی زودمصرف نیازی نیست به شعب بانک رفاه بروید چرا که با چند کلیک شما هم به سامانه بتا می‌پیوندید. تنها کافی است اینجا کلیک و نسبت به احراز هویت و اعتبارسنجی آنلاین خود اقدام کنید. خرید قسطی کالاها و خدمات بدون نیاز به دسته چک و ضامن، دیگر یک آرزوی دست نیافتنی نیست و وقتی بانک رفاه در کنار شماست، اعتبار شما تضمین شده است. پس این ظرفیت و فرصت بسیار مناسب را از دست ندهید.

 

ویژگی‌ها و امکانات سامانه بتا

  • مکانیزه بودن کامل فرآیند استفاده از طرح‌های اعتباری سامانه برای مشتریان و پذیرندگان
  • ارائه پنل اختصاصی به مشتریان به منظور مشاهده آنلاین وضعیت خرید کالا، تعداد و مبالغ اقساط، وضعیت پرداخت اقساط و…
  • امکان مشاهده آنلاین فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد بانک برای مشتریان
  • احراز هویت و اعتبارسنجی آنلاین مشتریان هنگام استفاده از طرح‌های موجود
  • امکان تایید آنلاین اجازه نامه برداشت از حساب توسط مشتریان بدون مراجعه به شعب بانک
  • امکان تبادل آنلاین اعتبار مشتریان با سایر سامانه‌های فروشندگان کالا و خدمات
  • ثبت آنلاین درخواست همکاری پذیرندگان با بانک برای استفاده از این خدمت
  • مدیریت متمرکز فروش اقساطی پذیرندگان از طریق پنل اختصاصی ایشان در سامانه
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا