رونمایی از سامانه ثبت و یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو

به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در این جلسه حسین حسینی قائم مقام بیمه تجارت‌نو، هدف از راه اندازی این سامانه را ارتقای رضایت مشتری دانست که یکی از اهداف اصلی بیمه تجارت‌نو است و افزود با این روش بیمه گزاران گرامی به راحتی می‌توانند پس از ثبت شکایت در جریان تمامی امور مربوط به شکایت خود به صورت پیامکی قرار بگیرند.

مهدی پیروز رام ، مدیر بازرسی و پیگیری های ویژه بیمه تجارت‌نو بیان داشت با این روش نیازی به مراجعه حضوری یا تماس های مکرر تلفنی نخواهد بود و استفاده از چنین شیوه‌ها و روش‌های نوینی باعث ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات بیشتر یک سازمان است.

در ادامه سامانه یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو مورد تحسین و تقدیر آقای رودگری، معاون بازرسی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و وجود چنین ارتباطاتی را در راستای ارتقای رشد یک سازمان، حائز اهمیت تلقی کرد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا