راه‌اندازی ۵۰۰ سوپر مارکت مالی

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،به نقل روابط عمومی بانک صادرات ایران، اسماعیل للـه گانی درهمایش دوروزه‌ای که در اصفهان برگزار شد با اشاره به تبعات ناشی از رکود گفت: بانک‌ها بار اصلی تامین مالی بخش های مختلف اقتصادی را به دوش می‌کشند که در این راستا بانک صادرات ایران تامین مالی پروژه‌ها با رویکرد خروج از رکود را از اهداف اصلی خود قرار داده و از ابتدای سال نسبت به معرفی بسته اعتباری اقدام کرده که طی آن واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت بلااستفاده هستند می‌توانند از تسهیلات این بانک بهره‌مند شوند.
 وی با بیان اهمیت توجه به توسعه امور زیربنایی کشور گفت: یکی از الزامات توسعه هر کشوری توجه به زیرساخت‌ها و بهبود شاخص‌های اقتصاد کلان است که تحقق آن می‌تواند برای کشور پایداری و قوام اقتصادی و برای جامعه رفاه را به ارمغان آورد. لـله گانی اضافه کرد: رویکرد این بانک بر تقویت زیرساخت‌های اقتصادی استوار بوده و در این زمینه برنامه‌های خاصی در دستور کار قرار گرفته که می‌تواند ضمن تقویت زیرساخت‌ها پویایی بیشتر بخش‌های مولد را به دنبال داشته باشند.
للــه‌گانی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان و ارباب رجوع از جمله اهدافی است که به صورت جدی دنبال می‌شود در این زمینه این بانک برنامه افتتاح و راه‌اندازی ۵٠٠ واحد سوپر مارکت مالی را در دستور کار قرار داده است که این واحدها آمادگی دارند علاوه‌بر خدمات بانکی، خدمات مالی نظیر خدمات بیمه‌ای، صرافی، کارگزاری و… را به متقاضیان ارائه کنند.
او اضافه کرد: همچنین این بانک در نظر دارد برای کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایت‌مندی مشتریان خدمات الکترونیکی خود را ارتقا بخشد. با توجه به ظرفیت و زیرساخت‌هایی که در این بانک ایجاد شده است در آینده شاهد ارائه خدماتی همتراز با استانداردهای جهانی در این بانک خواهیم بود. همزمان با سفر مدیر عامل بانک صادرات ایران به استان اصفهان از مرکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در آن استان رونمایی شد. 

 
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا