دیدار صمیمانه مدیرعامل با همکاران بیمه کوثر

به گزارش روابط‌ عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و تقدیر از سادات، به عملکرد مناسب بیمه کوثر در بهار 1402 اشاره داشتند و عنوان کردند در این بازه زمانی میزان صدور حق بیمه شرکت به 3300 میلیارد تومان رسیده است که با مدیریت ریسک مناسب عملکردی بیش از برنامه پیش بینی شده محقق گردیده است و انتظار می رود در سال 1402 روند رشد عملکردی بالاخص در رضایت مشتریان و سودآوری با تلاش همکاران و شبکه فروش عزیز ادامه دار باشد.

ایشان خاطرنشان کردند بر این باورم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک همکاران و نمایندگان عزیز که به عنوان عضوی اثرگذار از تیم و خانواده کوثر هستید میسر نمی گردید.

دکتر آقادادی در بخش دیگری از سخنان خود پایبندی به اصول قانونی و اخلاقی و ارزش های سازمانی بیمه کوثر را برشمردند و تاکید ویژه ای بر افزایش دانش و مهارت های بیمه ای همکاران داشتند که سبب ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و ذی نفعان شرکت می گردد.

وی در پایان ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده توسط همکاران به بیان راهکارهای حل مسئله توسط کمیته ها و کارگروه های مربوطه پرداخت.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا