دعوت به مجمع عمومی فوق العاده بیمه پارسیان

دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه پارسیان(سهامی عام)

ثبت شده به شماره : ۲۰۰۷۲۲   شناسه ملی :  ۱۰۱۰۲۴۲۴۸۱۸

با عنایت به مجوز شماره  DPM-IOP-00A-229  مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه پارسیان(سهامی عام)، راس ساعت ۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ در محل مرکز همایش‌های بین المللی نیایش واقع در تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، کوچه نهم، پلاک ۱۴ تشکیل می گردد.

سهامداران محترم می توانند برای دریافت برگ ورود به جلسه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰  روز اداری قبل از برگزاری مجمع، با در دست داشتن مدارک مالکیت سهام و مستندات موید نمایندگی، وکالت نامه یا قیومیت و با ارائه کارت شناسایی معتبر، به نشانی اداره سهام شرکت بیمه پارسیان به نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از بلوار میرداماد، خیابان قبادیان غربی، پلاک ۲۲ مراجعه فرمایند.

با عنایت به ابلاغیه ستاد ملی  مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار تهران در خصوص نحوه برگزاری مجامع عمومی، حضور سهامداران در جلسه به شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدید و ارائه کارت واکسن و استفاده از ماسک در طول برگزاری مجمع بلامانع می باشد. لکن با توجه به احتمال تغییر در  محدودیت ها، حضور سهامداران محترم در جلسه مجمع بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار در روز برگزاری مجمع امکان پذیر خواهد بود. شایان ذکر است ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه توسط کلیه سهامداران و یا وکیل و قائم مقام قانونی ایشان و یا نمایندگان قانونی اشخاص حقوقی صاحب سهم به همراه مستندات نمایندگی یا وکالت نامه (نامه نمایندگی یا وکالت نامه رسمی) که شناسه ملی، شماره ثبت و تاریخ ثبت اشخاص حقوقی در آن درج شده باشد جهت اخذ مجوز ورود به جلسه الزامی می باشد.

ضمناً به منظور رفاه حال سهامداران محترم ترتیبی اتخاذ گردیده است تا در روز و محل برگزاری مجمع نیز از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۰۹:۰۰ با ارائه مدارک فوق برگ ورود به مجمع صادر گردد. همچنین با توجه به شیوع سویه جدید کرونا (امیکرون) به منظور حفظ سلامتی سهامداران محترم پیشنهاد می گردد، به منظور اجتناب از بیماری، سهامداران گرامی از لینک ثبت شده در سایت شرکت بیمه پارسیان به آدرس https://www.parsianinsurance.ir/ به منظور شرکت در مجمع به صورت آنلاین استفاده نمایند.

دستور جلسه :

۱-   اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه شرکت

۲- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.

هیات مدیره شرکت بیمه پارسیان(سهامی عام)

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا