درخشش مسکنی بانک ملی در قم

مدیر عامل بانکی ملی ایران و هیات همراه در جریان سفر یک روزه به شهر قم با استاندار قم دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش بانک ملی ایران؛ ابوالفضل نجار زاده مدیر عامل بانک ملی ایران،محمود شایان ، صمد عزیز نژاد و سایر همراهان در سفر خود به قم با استاندار این استان دیدار کردند.

در این دیدار مدیر عامل بانک با توجه به خدمات ارائه شده در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته از مجموع تسهیلات ارائه شده در استان سهم قابل توجهی متعلق به بانک ملی ایران بود و عملکرد بانک در حوزه ارائه تسهیلات در  این استان بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

وی در ادامه گفت: در سال جاری با توجه به تسهیلات اعطایی به طرح نهضت ملی مسکن واحد های مسکونی به متقاضیان اعطا خواهد شد و منابع قابل توجهی به این طرح در استان قم تخصیص داده شد و جای خرسندی است که خدمات خوبی در استان قم به مشتریان ارائه می شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه گفت:  در تلاشیم تا با طرح هایی مانند طرح مهربانی بتوانیم مسیر اعطاء تسهیلات خرد قرض الحسنه به اقشار مختلف جامعه را کوتاه کنیم.

سید محمد آقا میری استاندار قم نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به مدیرعامل بانک ملی ایران و هیات همراه گفت:  بانک ملی ایران در بخش تامین منابع نهضت ملی مسکن در استان قم خوش درخشید و در مسیر گره گشایی از مردم گام برداشت.

وی در ادامه: به دغدغه های مردم این استان پرداخت و به موضوع تسهیلات قرض الحسنه و کارگشا بودن این تسهیلات در بین اقشار مختلف پرداخت.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا