خدمات اتوپلاس نوین ارتقا یافت
وی در ادامه افزود: در طرح اتوپلاس، طبق قراردادی دوسویه میان شرکت بیمه نوین و شرکت امداد خودرو، خدمات ویژه امدادی رایگان در زمان بروز اضطرار یا خرابی اتومبیل در سریعترین زمان ممکن به بیمهگذاران بدنه نوین ارائه میشود. این خدمات ویژه جزو پوششهای معمول بیمهنامه بدنه نیستند و برای رفاه حال بیشتر مشتریان در نظر گرفته شدهاند.
مدیر بازاریابی و ارتباط با مشتریان بیمه نوین تصریح کرد: در خدمات جدید طرح اتوپلاس، بحث کیفیت و سرعت مزیتهای ارائه شده در راستای پیادهسازی استراتژی تجربه مشتری کارآمد، بیش از پیش مدّ نظر قرار گرفته است. یکی از مزیتهای جدید در این طرح “انتقال سرنشین خودروی معیوب در جاده تا اولین شهر” است و در بخش خدمات امدادی نیز هدف اصلی، آرامش بیمهگذار در صورت بروز هرگونه حادثه غیر قابل پیشبینی است.
جمیلی با اشاره به آنکه بیمه نوین اولین شرکت ارائه دهنده خدمات امدادی در کنار بیمهنامه بدنه است، گفت: اجرای طرح های نوآورانه بر اساس نیاز مشتریان، همواره از اهداف اصلی شرکت بیمه نوین بوده که طرح اتوپلاس نیز به عنوان یکی از همین طرحها در سال 96 اجرایی شد. اکنون پس از گذشت پنج سال با تحولات ایجاد شده در صنعت بیمه، تغییر در نیازهای بیمهگذاران و به دنبال آن لزوم ارتقای کیفیت خدمات، به این نتیجه رسیدیم که خدمات امدادی و همچنین سطح ارائه خدمات در این طرح را مورد بازنگری قرار دهیم تا بتوانیم به بهترین نحو پاسخگوی نیاز مشتریان باشیم. بنابراین پس از انجام مطالعات لازم و طی مذاکراتی با شرکت امداد خودرو و بررسی نیاز بازار، خدمات امدادی طرح اتوپلاس به روز رسانی شد و ارتقا یافت.
وی با اشاره به آنکه این طرح اکنون توسط اکثر شعب و واحدهای صدور این شرکت در سراسر کشور، ارائه میشود، گفت: با توجه به استقبال بیمهگذاران و اجرای موفق طرح اتوپلاس، زیرساختهای لازم جهت ارائه آن توسط تمام شعب شرکت در حال پیادهسازی است.
به گفته مدیر بازاریابی و امور مشتریان بیمه نوین، خدماتی که در اتوپلاس طلایی ارائه میشود بر اساس پیشبینی حوادثی نظیر توقف خودرو به دلیل خرابی، اتمام سوخت، پنچری، اتمام باتری، تصادف منجر به عدم حرکت خودرو و به طور کلی حوادثی هستند که برای رفع آن نیاز به خدمات امدادی وجود داشته و جزو پوششهای معمول بیمهنامه بدنه نیستند.