حضور فعال بیمه آسیا در همایش بیمه و توسعه

بیمه آسیا، با حضور مدیرعامل در پنل تخصصی، برپایی غرفه و معرفی نرم افزارهای کاربردی در نمایشگاه جانبی و همچنین پذیرش چندین مقاله مدیران و کارشناسان بیمه آسیا، مشارکت فعالی در نخستین روز برگزاری سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه داشت.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این همایش به عنوان عضو پنل تخصصی “تکافل، بیمه رایج و مدیریت ریسک” حضور داشت که شش مقاله در این پنل تخصصی، مورد نقد و بررسی اعضای پنل قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، در نمایشگاه جانبی همایش بیمه و توسعه نیز بیمه آسیا با برپایی غرفه اختصاصی، سامانه فروش اقساطی آسیا مهر، سامانه آسیا برتر و سامانه سیناد (ارسال و بررسی اسناد درمانی) را معرفی کرد.

این گزارش می افزاید، در روز برپایی همایش، رییس کل بیمه مرکزی و هیأت همراه و مدیران عامل شرکت های بیمه از غرفه بیمه آسیا بازدید کردند و با نرم افزارهای کاربردی بیمه آسیا آشنا شدند.

گفتنی است، در نخستین روز برپایی این همایش و در مراسم افتتاحیه، استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی، زلفی گل وزیر علوم و آموزش عالی و همچنین، رییس پژوهشکده بیمه و چند مدعو و مهمان داخلی و خارجی سخنرانی کردند و پس از آن، با برگزاری پنل های تخصصی، مقالات ارائه شده مورد بررسی قرار گرفتند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا