حضور بیمه “ما” در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه

به گزارش روابط عمومی بیمه “ما”،  پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، صبح روز سه شنبه 16 خرداد ماه با مشارکت جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه به مدت چهار روز و تا 19 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش غرفه این شرکت در کنار بانک و گروه مالی ملت در سالن شماره 40 علاوه بر پذیرا بودن بیمه گذاران ، دانشجویان و علاقه مندان صنعت بیمه، ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، در راستای توسعه همکاری های دوجانبه نشست هایی با بنگاه های اقتصادی بزرگ کشور برگزار خواهد کرد.

این گزارش افزود: کارشناسان فنی و روابط عمومی شرکت بیمه “ما” در راستای ارتباط موثر با حوزه های بورس، بانک و بیمه کشور اقدام به معرفی خدمات بیمه ای به فعالان حوزه کرده و به ارائه مشاوره در خصوص انواع بیمه نامه ها به مراجعان می پردازند.

گفتنی است در ادوار گذشته، حضور منطقی سه ضلع اثرگذار بازارهای مالی شامل بازار پول، بازار بیمه و بازار سرمایه در کنارهم ، نمایشگاهی غنی و پر محتوا بوجود آورده و زمینه های توسعه همکاری برای تامین مالی پروژه ها، افزایش دانش و بینش سرمایه گذاری فعالان اقتصادی را فراهم کرده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا