توافق همکاری بیمه مركزی و اندیشكده اسما

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دو نهاد یادشده در این تفاهم نامه متعهد شده اند تا حد اعلای تلاش خویش را در جهت گسترش توان ملّی برای تبیین و آموزش گفتمان حکمرانی بیمه را به کار گیرند.

بر اساس این گزارش تبیین گفتمان و آموزش حکمرانی بیمه برای مدیران ارشد و میانی کشور، تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و ارتقاء دانش، منش، نگرش و کنش حکمرانان فعلی کشور در حوزه بیمه از طریق حمایت و مشارکت در برگزاری دوره‌ حکمرانی بیمه همچنین کمک به انتخاب شایسته حکمرانان و مدیران میانی از طریق مشارکت در”تشکیل بانک اطلاعات حکمرانان و مدیران کلیدی کشور” مورد تاکید قرار گرفته است.
بر همین اساس؛ موضوعاتی نظیر:معرفی اساتید و خبرگان حوزه بیمه به منظور تدریس و مربی‌گری دوره ها، مشارکت بیمه در طراحی و تدوین سرفصل‌ها و کارگاه‌های مورد نیاز دوره حکمرانی بیمه، شناسایی، ارزیابی و معرفی افراد مستعد در حوزه بیمه، معرفی نظام مسائل کشور در حوزه بیمه حمایت مادی و معنوی از فرآیند برگزاری دوره های آموزشی حکمرانی و استخراج نظام مسائل کشور به منظور رفع نیازهای کشور مورد تاکید قرار گرفته است.
این گزارش می افزاید: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه و مرکز در مسائل مبتلابه کشور با محوریت حکمرانی بیمه، اجرای دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا و در سطح استانداردهای آموزشی دانشگاه، هماهنگی و مدیریت بین بخشی بیمه، دانشگاه تهران و مؤسسه در برگزاری دوره از دیگر مفاد این تفاهم نامه یه شمار می رود.
شایان ذکر است شیوه اجرای این توافق‌نامه در قالب قراردادهای جداگانه ‏ای‌ که بین بیمه مرکزی، شرکت‌های بیمه و مؤسسه با رعایت صیانت از تمامی حقوق مادی و معنوی طرف‌های قرارداد طراحی شده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا