به دنبال تحقق شعار مشتری مداری در بیمه ایران هستیم

مدیرعامل بیمه ایران با مدیرعامل و مالک شرکت پارس هستی آسیا، مدیرکارخانه گسترش سفالین سبزوار  و شرکت گراند صنعت و نیک گستر (صاحب نشان تجاری ایران شرق) بیمه گزاران برتر شعب سبزوار و نیشابور دیدار کرد.
در این دیدارها که با همراهی مدیرکل شعب استان خراسان رضوی انجام گرفت، رییس هیات مدیره بیمه ایران با اعلام توانمندی بی نظیر شرکت در پرداخت روزانه 101 میلیارد تومان گفت: اعتقاد داریم یکی از مزیت‌های کسب و کار ما، خدمات پس از فروش است. دنبال ارتباط با بیمه گزار و شناخت ایراد خودمان و رفع آن هستیم.
شریفی افزود: حضور در محل بیمه گزار با رویکرد اصلاح نگاه دولتی و تحقق نگاه کسب و کاری است و امیدواریم بتوانیم گوشه ای از مشکلات تولید را در کشور حل کنیم.این نقش اساسی بیمه در اقتصاد می‌باشد و سعی میکنیم این وظیفه خودمان را به درستی انجام دهیم.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا