بررسی راه‌های همکاری بیمه تجارت نو و انجمن متخصصان روابط‌عمومی

به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو ، در ابتدای این نشست، رضا پورقاسم مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات بیمه تجارت نو با اشاره به اهمیت برندینگ در صنعت بیمه، خواستار توسعه همکاری‌ها از جمله تقویت مناسبات حرفه‌ای و علمی و برنامه های آموزشی با انجمن متخصصان روابط‌عمومی شد.

مهدی باقریان‌، رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مثبت ارزیابی کردن این دیدار اظهار داشت: در این دیدار ظرفیت‌های همکاری دو طرف در بخش روابط‌عمومی و ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتایج این دیدار در قالب یک تفاهم‌نامه پیگیری و اجرایی شود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا