با بانک رفاه در مسیر هموار حرکت کن

به گزارش دنیای بانک، بانک رفاه کارگران در حالی 62 سالگی تولد خود را جشن گرفت که همواره در طی سال‌ها طرح‌های متنوع و متناسب با نیاز مشتریان برای پرداخت تسهیلات به اجرا گذاشته که نتیجه آن افزایش سطح دسترسی مردم به تسهیلات بانکی با نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار بوده است. این طرح‌ها در سال های اخیر با تصویب و ثبت نهایی افزایش سرمایه بانک از گستردگی قابل توجهی برخوردار بوده است.
مشمولین طرح:
تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی
کارکنان اشخاص حقیقی و حقوقی
نرخ سود تسهیلات:
بر اساس ضرایب ایجاد میانگین حساب به صورت نرخ ترجیحی حداقل 1 و حداکثر 17 درصد
نرخ سود تسهیلات بر اساس نوع حساب، مدت سپرده گذاری، مدت بازپرداخت و ضرایب میانگین حساب تعیین می شود.
مهلت افتتاح حساب در قالب طرح حرکت تا 16/07/1401
حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماهه.
• طعم متفاوت وام جایزه بانک رفاه
بانک رفاه در قالب بانکداری جامع دارای طرح‌های اعطای تسهیلات – جایزه متفاوت و متمایز برای مشتریان است چرا که هدف مدیران بانک، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و احترام گذاشتن به آنهاست که به یکی از محورهای راهبردی بانک تبدیل شده است. به گونه‌ای که این بانک دارای سبد متنوعی از تسهیلات متمامیز به مشتریان خود از جمله بازنشستگان، مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، فعالان عرصه سلامت ، کارآفرینان، مدیران اقتصادی ، واحدهای تولیدی و … است.
از جمله می‌توان به طرح رفاه کالا با هدف حمایت از تولیدات داخلی و ملی ویژه اشخاص حقیقی، طرح ربیع ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی با رویکرد پرداخت زودتر از سر رسید و برگشت سود، طرح امید رفاه ویژه مستمری‌بگیران و شهروندان ویژه صندوق‌های خانوادگی و سازمانی، طرح کرامت با هدف تکریم جامعه بزرگ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی، طرح جهش مهر سلامت ویژه جامعه پزشکی و حوزه سلامت، طرح تجهیز سلامت رفاه ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی و استفاده‌کنندگان تجهیزات پزشکی، طرح همراه برای مشتریان وفادار بانک رفاه، طرح پیوند رفاه برای تامین لوازم خانگی عروس و دامادها، طرح اوج ویژه پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی و … اشاره کرد.
با طرح حرکت بانک رفاه، یک حلقه دیگر به زنجیره کامل تسهیلات این بانک افزوده شده که می‌تواند طیف وسیعی از شهروندان در سراسر ایران را در مسیر وام‌گیری ارزان و آسان قرار دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به شعب بانک رفاه در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک(فراد) شماره 8525-021 تماس حاصل فرمایید.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا