بانک شهر در مسیر بانکداری حرفه‌ای

به گزارش دنیای بانک و بیمه، رحیم طاهری اظهار داشت: عملکرد بانک شهر از نظر ذی نفعان، مدیران، کارکنان و مشتریان، متمایز با سایر بانک هاست و نمی توان زحمات همکاران را تحت مدیریت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نادیده گرفت و در مجموع، این تلاش ها منجر شده تا بانک شهر بانکی خوشنام در سطح کشور باشد.

طاهری با اشاره به اینکه سال جاری در حوزه بانکداری، سالی متمایز و دشوار است که موفقیت آن نیازمند تلاش مضاعف است، افزود: بانک شهر در حال حاضر در بسیاری از حوزه ها در حال رشد است و بانکداری حرفه ای را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه معیارهای امروز بانکداری متفاوت از گذشته شده است، افزود: مدیریت ریسک، املاک مازاد، وصول مطالبات و سود آوری، از موضوعات مهم در صنعت بانکداری امروز است. معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات بانک شهر؛ به خصوص پیشخوان های شهرنت هستیم، گفت: تلاش های کارکنان بانک شهر و توجه به نیازهای مشتریان موجب شده تا امروز این بانک از نگاه مردم، جزو ۵ بانک برتر باشد.

طاهری در ادامه با اشاره به اجرای طرح "شکوه شهر" نیز گفت: خوشبختانه استقبال از این طرح که به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و تسهیل در بهره مندی از تسهیلات خُرد این بانک اجرا شده، در حال افزایش است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا