بانک رفاه کارگران از بانک‌های برتر در حوزه ارزی است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: این بانک یکی از بانک‌های برتر و فعال شبکه بانکی کشور در راستای ارائه خدمات ارزی به مشتریان است.
دکتر اسماعیل للـه‌گانی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، به تشریح برخی از اقدامات شاخص این بانک در حوزه ارزی در دولت مردمی سیزدهم پرداخت و از حضور فعال در سامانه “نیما” و بازار متشکل معاملات ارزی به عنوان برخی از این اقدامات نام برد و گفت: حضور اثربخش بانک در این سامانه و بازار باعث شده تا بتوانیم ارز مورد نیاز مشتریان را در اسرع وقت تامین کنیم.

وی افزود: جذب مشتریان فعال در حوزه‌های فولاد، خودرو، پتروشیمی، معدن و… و هماهنگی با شرکت صرافی رفاه به منظور تأمین ارز مورد نیاز آنان، از دیگر اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه ارزی در این مدت است.

دکتر للـه‌گانی با اشاره به حضور فعال بانک رفاه کارگران در خرید ارزهای تهاتری نظیر “نیکو” و “چوب” از بانک مرکزی، خاطرنشان کرد: این ارزها در راستای تسهیل واردات کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی خریداری می‌شود.

به گفته وی، “بهره‌برداری از کانال‌ها و مکانیسم‌های تسویه‌ای اعلامی از سوی بانک مرکزی” و “انجام اقدامات زیرساختی و سیستمی لازم به منظور دسترسی به سامانه جهانی سوئیفت” برخی دیگر از اقدامات ارزشمند بانک رفاه کارگران در حوزه ارزی در سال‌های اخیر است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا