بانک توسعه تعاون دو گواهینامه استاندارد بین المللی گرفت

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون،فرآیند رسیدگی به شکایات این بانک بر اساس الزامات استاندارد سیستم رسیدگی به شکایات ISO 10002:2019 و فرآیند رضایت سنجی از ذینفعان بر اساس الزامات استاندارد سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان ISO 10004:2019 توسط شرکت آرین توف پاسارگاد (نماینده Tuv intercert آلمان) با بررسی و ممیزی فعالیت‌ها و فرآیندهای واحدهای اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و شعب وصال شیرازی، فاطمی، ولیعصر و پاسداران تهران انجام شد. بر این اساس رعایت الزامات استانداردهای بین المللی یاد شده در بانک توسعه تعاون برای دومین سال متوالی تایید گردید.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا