بانک آینده روابط عمومی برتر شد

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،همزمان با آیین اختتامیه یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور، برگزیدگان این دوره سمپوزیوم در رشته های مختلف روابط عمومی در سطح استانی، ملی، جشنواره علمی، ترجمه کتاب و حامیان سمپوزیوم تجلیل شدند.

در دوازدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی، بر اساس رای هیات داوران، روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، به عنوان روابط عمومی برتر در رشته «پژوهش ارتباطی» برگزیده و لوح یادبود دریافت نمود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی، علاوه بر برگزاری دوکارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی» ، ۸  مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی نیز ارائه شد. همچنین طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی – آموزشی، در مجموع ۶۵۰  نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فرا گرفتند.

در این مراسم که جمعی از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور، پروفسور ساروخانی و همچنین رییس انجمن بین المللی روابط عمومی حضور داشتند، قطعنامه تهران درخصوص نحوه طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی، صادر شد. از دیگر برنامه های این سمپوزیوم، رونمایی از ۱۱ کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم و معرفی ۵۵ برگزیده حوزه­های علمی و عملی روابط عمومی در سال ۱۳۹۳ بود.

شایان ذکر است؛ پروفسور ساروخانی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومی ها بر پایه کمپین و اثربخشی بیش تر برنامه های ارتباطی باشیم.

خاطر نشان می سازد این رویداد درمرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار شد

.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا