اهدای لوح و تندیس ویژه به بانک آینده

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بانک آینده، در مراسم اختتامیه این همایش که با حضور آقای دکتر سیف، رییس کل بانک مرکزی ج.ا.ایران، جمعی از مدیران بانک مرکزی ج.ا.ایران، مدیران عامل بانک­ ها و شرکت­ های ارائه دهنده خدمات فن­ آوری اطلاعات و دیگر فعالان این حوزه برگزار شد، «سامانه هدف» بانک آینده، محصول برتر پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام ­های پرداخت شناخته و معرفی گردید.

در این همایش، آقای دکتر سیف، رییس کل بانک مرکزی ج.ا.ایران، لوح تقدیر و تندیس ویژه را به بانک آینده اهدا نمودند.

«سامانه هدف»؛ ابزاری است که با کاربرد آن، به راحتی و با دقت بسیار می­ توانید؛ مدیریت هزینه، درآمد فردی و حساب و کتاب هزینه­ های روزمره­ تان را داشته باشید. هم­چنین، این سامانه­ ی کاربردی، در جهت برنامه­ ریزی موثرتر و سلامت مالی بهتر صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی، بسیار کارآمد بوده و بهره­ برداری از آن، کاملا عملیاتی و سودمند است.

مشتریان محترم بانک می­توانند با مراجعه به نشانی تارگاه: www.abplus.ir با ثبت نام و عضویت، از مزایای این سامانه بهره­ مند شوند.

شایان ذکر است؛ در چهارمین دوره همایش بانکداری الکترونیک و نظام­ های پرداخت نیز از نسخه جدید «همراه کارت بانک آینده»، رونمایی شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا