انتقاد از منفی‌بافی علیه بانک‌ها

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،شفیع‌زاده، مدیرعامل بانک دی  گفت: بانک‌ها نقش پررنگی در اقتصاد ایران داشته و همواره بار زیادی از جریان اقتصادی کشور را به دوش می‌کشند.

وی با اشاره به اینکه در دوران تحریم و شرایط سخت اقتصادی این سیستم بانکی بود که توانست با وجود همه محدودیت‌ها در حرکت چرخ اقتصاد کشور موثر باشد، افزود: متاسفانه گرایش به انتشار اخبار منفی از نظام بانکی بیش از واقعیت‌های موجود است.

شفیع‌زاده یکی از دلایل انتشار اندک اخبار توسعه‌ای از نقش بانک‌ها را خود بانک‌ها دانست و افزود: در عصر ارتباطات و اطلاعات سازمان‌هایی می‌توانند موفق باشند که به درستی و واقعی و به دور از تبلیغات از عملکرد خود گزارش تهیه کنند. ما هم امیدواریم با روابط حسنه‌ای که بین بانک‌ها و رسانه‌ها وجود دارد نقش‌آفرینی‌ها به درستی تبیین و منتشر شود.

مدیرعامل بانک دی در ادامه از برنامه‌های این بانک برای حضور پررنگ تر در اقتصاد کشور خبر داد و گفت: بانک دی با تجهیز زیرساخت‌های خود در پی نقش‌آفرینی بیشتری در افتصاد کشور است به همین منظور حمایت از تولیدات صادرات محور و کمک مالی به صنایع و متخصصان را در برنامه کاری خود دیده است.

شفیع‌زاده با بیان اینکه مدیران بانک با توجه به موضوع برجام و شرایط پساتحریم مذاکراتی با بانک‌های خارجی و برخی از سرمایه‌گذاران انجام داده‌اند، ابراز امیدواری کرد که در این زمینه اطلاع‌رسانی دقیق و مستمری انجام شود. 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا