اعتماد سازمان های بزرگ به بیمه سینا

 گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ در سال جاری هدف‌گذاری بیمه سینا بر توسعه و گسترش خدمات بیمه‌ای متنوع به بیمه‌گزاران عمده، سازمان ها و نهادهای مهم کشور قرار داده شده است.

بر اساس این گزارش، توسعه و کیفیت خدمات ارائه شده در کنار برنامه‌ریزی مدون و گستردگی سبد محصولات، ضمن حفظ سازمان‌ها و نهادهای مهم از جمله گروه مپنا، صنعت آب و برق کشور (وزارت نیرو)، بانک کشاورزی، بانک سینا، صنایع پتروشیمی، دانشگاه علوم پزشکی و غیره، جذب اعتماد نهادهای بزرگی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) را جلب و چتر خدمات بیمه‌ای بیمه سینا را گسترده‌تر کرده است.

این گزارش می افزاید، کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حمایتی کشور که به منظور حمایت و رسیدگی به محرومان و مستضعفان در اقصی نقاط کشور و خودکفا نمودن آنان‌ تاسیس شده است؛ در سال جاری با انعقاد قراردادی، خدمات بیمه ای کارکنان و بازنشستگان خود را به بیمه سینا سپرد.

تمامی خدمات بیمه‌ای مورد نیاز کمیته امداد امام خمینی (ره) اعم از بیمه‌های مسئولیت، آتش سوزی، درمان تکمیلی، عمر و حادثه کارکنان در سراسر کشور در این قرارداد تجمیع شده و بیمه سینا زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات بیمه‌ای را از طریق شعب خود در سراسر کشور فراهم کرده است .

گفتنی است، امکان صدور معرفی نامه آنلاین در مراکز درمانی طرف قرارداد، ارسال مدارک درمان به صورت الکترونیکی، پاسخگویی در لحظه از طریق شعب و مرکز ارتباط مشتریان با شماره 2807-021 از جمله امتیازات خدمات بیمه سینا به بیمه‌گزاران این نهاد حمایتی است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا