استقبال خوب از سهام بیمه ها مگر بیمه سینا

به گزارش دنیای بانک و بیمه، در پایان معاملات امروز  ارزش سهام شرکت های بیمه ملت،دانا، پاسارگاد، خاورمیانه، دی، آسیا،  پارسیان،  تعاون ، ما و اتکایی ایرانیان به ترتیب بیشترین رشد را تجربه کردند.

استقبال خوب از سهام بیمه ها مگر بیمه سینا

بیمه ملت: ارزش هم سهم شرکت با ۵.۰۰ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۹,۷۹۳ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۵.۰۰ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم ملت به ۹,۷۹۳ برسد.

بیمه دانا: ارزش هم سهم شرکت با ۴.۸۶ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۶,۴۵۱ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۴.۹۹ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم دانا به ۶,۴۵۹ برسد.

بیمه پاسارگاد: ارزش هم سهم شرکت با ۴.۷۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴,۱۱۶ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۴.۹۹ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم بپاس به ۱۴,۱۵۲ برسد.

بیمه خاورمیانه: ارزش هم سهم شرکت با ۴.۵۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۵,۰۲۹ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۴.۹۹ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم بخاور به ۵,۰۵۰ برسد.

بیمه دی: ارزش هم سهم شرکت با ۴.۵۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۰,۳۸۱ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۳.۶۹ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم ودی به ۱۰,۳۰۰ برسد.

بیمه آسیا: ارزش هم سهم شرکت با ۴.۳۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۱,۳۳۲ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۵.۰۰ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم آسیا به ۱۱,۴۰۷ برسد.

بیمه پارسیان: ارزش هم سهم شرکت با ۴.۲۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۹,۰۳۳ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۰.۴۰ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم پارسیان به ۸,۷۰۰ برسد.

بیمه تعاون: ارزش هم سهم شرکت با ۴.۲۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۵,۸۵۴ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۴.۹۸ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم وتعاون به ۵,۸۹۷ برسد.

بیمه ما: ارزش هم سهم شرکت با ۴.۱۷ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۷,۹۵۱ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۴.۹۹ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم ما به ۸,۰۱۴ برسد.

بیمه ایرانیان: ارزش هم سهم شرکت با ۴.۱۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۵,۱۳۳ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۴.۹۹ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم اتکای به ۵,۱۷۶ برسد.

بیمه معلم: ارزش هم سهم شرکت با ۳.۴۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۷,۷۱۲ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۴.۹۹ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم ومعلم به ۷,۸۲۸ برسد.

بیمه حکمت صبا: ارزش هم سهم شرکت با ۲.۷۹ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۴,۳۵۳ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۳.۰۰ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم وحکمت به ۴,۳۶۲ برسد.

بیمه سامان: ارزش هم سهم شرکت با ۲.۵۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۷,۷۷۴ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۵.۰۰ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم بساما به ۷,۹۶۱ برسد.

بیمه کوثر: ارزش هم سهم شرکت با ۱.۵۶ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۹,۹۲۰ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۵.۰۰ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم کوثر به ۲۰,۵۹۴ برسد.

بیمه تجارت نو: ارزش هم سهم شرکت با ۱.۴۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۴,۹۶۳ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۲.۹۸ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم بنو به ۵,۰۳۸ برسد.

بیمه آرمان: ارزش هم سهم شرکت با ۱.۲۸ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۲,۴۵۴ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۱.۹۸ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم آرمان به ۲,۴۷۱ برسد.

بیمه البرز: ارزش هم سهم شرکت با ۱.۱۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۷,۲۷۶ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۰.۶۱ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم البرز به ۷,۲۴۰ برسد.

بیمه اتکایی امین: ارزش هم سهم شرکت با ۱.۰۷ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۵,۰۹۶ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۳.۷۷ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم اتکام به ۵,۲۳۲ برسد.

بیمه میهن: ارزش هم سهم شرکت با ۰.۹۹ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۳,۵۷۷ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۵.۰۰ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم میهن به ۳,۷۱۹ برسد.

بیمه حافظ: ارزش هم سهم شرکت با ۰.۶۰ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۸,۶۳۹ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با -۲.۸۰ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم وحافظ به ۳۷,۳۳۵ برسد.

بیمه نوین: ارزش هر سهم شرکت با ۰.۲۹ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۴,۸۶۹ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با -۲.۱۴ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم نوین به ۴,۷۵۱ برسد.

بیمه کارآفرین: ارزش هر سهم شرکت با ۰.۲۹ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۵,۱۱۵ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۳.۰۰ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم وآفری به ۵,۲۵۳ برسد.

بیمه سرمد: ارزش هر سهم شرکت با ۰.۲۴ درصد کاهش نسبت به روز گذشته به ۹,۱۱۱ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۲.۹۹ درصد تغییر نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم وسرمد به ۹,۴۰۶ برسد.

بیمه سینا: ارزش هر سهم شرکت با ۲.۴۶ درصد ریزش نسبت به روز گذشته به ۷,۱۲۸ ریال رسید. البته آخرین داد و ستد سهامداران روی سهام این شرکت با ۳ درصد ریزش نسبت به روز قبل باعث شد تا ارزش هر سهم وسین به ۷,۰۸۹ برسد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا