پیام نیمه شعبان مدیرعامل بانک رفاه کارگران

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان، ولادت فرخنده امام عصر، مهدی موعود (عج) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، امام عصر حضرت مهدی(عج) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نیمه شعبان مقطعی مهم در تاریخ اسلام است که آخرین وصی پیامبر خدا(ص) و دوازدهمین ستاره تابناک آسمان ولایت و امامت قدم به جهان هستی گذاشتند؛ ولادتی باسعادت و فرخنده که نماد عدالت‌خواهی و عدالت‌جویی و نویدبخش آینده‌ای بهتر برای مظلومان و ستم‌دیدگانی است که خداوند متعال آنها را وارثان واقعی زمین نامیده است.

نیمه شعبان نور امیدی در قلب انسان‌های آزاده و حق‌طلب در سراسر گیتی است که صبورانه منتظر و چشم انتظار ظهور منجی هستند تا با حضورشان جهان هستی را از بی‌عدالتی‌ها پاک کنند و نشاط، امنیت و سلامتی را برای بشریت به ارمغان بیاورند.

فلسفه انتظار، تأمل در سیره و سلوک اهل بیت عصمت و طهارت و امامان معصوم(ع)، پیروی از نایب بر حق ایشان ولی فقیه زمان، گام برداشتن در مسیر عدالت خواهی و حق طلبی و حمایت از محرومان و ستمدیدگان است؛ آن گونه که مهیای حضور آن حضرت شویم تا به یمن قدوم مبارک خود جهان را از مهر، عدالت و برابری مالامال سازد.

امید است که بتوانیم با الگو گرفتن از سیره و منش والای اهل بیت (علیهم السلام) در زمره منتظران واقعی آن امام همام قرار بگیریم.

اسماعیل للـه‌گانی

 

خروج از نسخه موبایل