رشد پیاپی دو هفته‌ای شاخص کل بازار سرمایه

شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۳۶۵ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۷ هزار و ۶۵۵ واحد رسید. در این بازار ۴۵۰ هزار معامله به ارزش ۵۶ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال انجام شد.

در این روز شاخص بازار اول ۰.۵۹ درصد معادل ۶ هزار واحد رشد کرد و در کانال یک میلیون ۶۷ هزرا و ۲۴۶ واحدی ایستاد. شاخص بازار دوم نیز ۰.۳۳ درصد تقویت شد و در کانال دو میلیون و ۷۵۰ هزار واحدی توقف کرد. شاخص آزاد شناور نیز ۰.۴۵ درصد معادل ۸ هزار واحد تقویت شد و در کانال یک میلیون و ۸۳۸ هزار واحدی قرار گرفت.

پالایش نفت تهران، معدنی و صنعتی چادرملو، گسترش نفت و گاز پارسیان، گروه مپنا و پالایش نفت تبریز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم با ۷۳ واحد افزایش در رقم ۱۸ هزار و ۴۲۱ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۰ هزار معامله به ارزش ۶۷ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریاساسول، شرکت آهن و فولاد ارفع، صنعتی مینو، بیمه پاسارگاد، زغال سنگ پروده طبس و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

خروج از نسخه موبایل