بورس در آخرین روز کاری 28 دی سبزپوش ماند

شاخص کل بورس امروز با ۲۰۹۵ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۶۸۹ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۵۳۹ واحد افزایش یافت و به رقم ۵۲۶ هزار و ۱۸۷ واحد رسید. در این بازار ۷۳۸ هزار معامله به ارزش ۸۵ هزار و ۵۲۴ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش هزار و ۵۱۰ واحدی به رقم ۳۰۰ هزار و ۱۲ واحد رسید. شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۴۷۶ واحدی، به رقم ۳۸۳ هزار و ۸۹۷ واحد رسید. همچنین شاخص آزاد شناور با رشد هزار و ۷۲ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۰۹ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول نیز با رشد ۵۵۴ واحد به کانال یک میلیون و ۲۷۷ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با رشد ۷ هزار و ۲۴۹ واحد روی کانال ۳ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۹۵ واحد ایستاد.

توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، پالایش نفت تهران، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص فرابورس با ۶۷ واحد افزایش در رقم ۲۱ هزار و ۵۰۷ واحد ایستاد. در این بازار ۴۹۰ هزار معامله به ارزش ۷۷ هزار و ۴۷۲ میلیون ریال انجام شد.

سرمایه‌ گذاری مالی سپهر صادرات، مدیریت انرژی امیدتابان پور، بیمه کوثر و پویا زرکان آق‌دره نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک دی و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

خروج از نسخه موبایل