نقش حراست در پیشبرد اهداف و رشد شرکت دانا

  • یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 16:10

اخبار => اخبار بیمه

وی با اشاره به اینکه روسای شعب و مدیران با مشکلات اجرایی بسیاری مواجه هستند و حراست باید مرتفع و هموار کننده مسیر آنها باشد، افزود: حراست باید تخلف و تقلب را شناسایی و با تذکر و ارشاد ( امر به معروف و نهی از منکر) از انحراف جلوگیری کند.

 دکتر کاردگر در گردهمایی کارکنان دفتر مدیریت حراست این شرکت اظهار داشت: حراست باید از پرسنل، اموال و دستاوردهای شرکت حفاظت و صیانت کند.

وی با اشاره به اینکه روسای شعب و مدیران با مشکلات اجرایی بسیاری مواجه هستند و حراست باید مرتفع و هموار کننده مسیر آنها باشد، افزود: حراست باید تخلف و تقلب را شناسایی و با تذکر و ارشاد ( امر به معروف و نهی از منکر) از انحراف جلوگیری کند.

مدیرعامل بیمه دانا، داشتن شرکت کارآمد را باعث ایجاد منافع برای ذینفعان از قبیل کارکنان و بیمه‌گذاران دانست و خواستار افزایش تعامل و هم افزایی بیشتر حراست با بخش های مختلف شرکت شد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های پیش روی مدیریت حراست، مخصوصاً استقرار کارشناسان حفاظت شعب در مناطق، شاهد افزایش بهره وری و رشد بیشتر این مجموعه باشیم.


ارسال نظر

ارسال