آمار

اجرای طرح جدید درجه بندی شعب در بیمه آسیا

با تصویب هیئت مدیره بیمه آسیا، طرح جدید درجه بندی شعب با هدف افزایش توان مدیریتی، بهبود فعالیت بیمه گری و ایجاد فضای رشد و رقابت سالم و هدفمند اجرا شد.

شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 21:16

به گزارش دنیای بانک و بیمه، به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، بنا براعلام مدیریت هماهنگی امور شعب و مناطق این شرکت، طرح جدید درجه بندی شعب در فرایندی تخصصی و با دقت بالا تهیه شده است که براساس آن، درجه بندی بر اساس هفت مولفه و ۲۴ شاخص نهایی و با در نظر گرفتن عملکرد فعلی، ظرفیت ها و روند حرکت شعب انجام می شود.
 این گزارش می افزاید، در نخستین ارزیابی شعب بر اساس طرح جدید، درجه پنج شعبه بیمه آسیا شامل شعبه قم(با درجه یک شاخص)، شعبه ابهر(با درجه یک B )و شعب شریعتی تبریز، بلوار زنجان و بلوار فرودگاه مشهد(با درجه ۲ )ارتقا پیدا کرد.
  بر اساس این گزارش، هفت مولفه نهایی مذبورعبارتند از؛ عملکرد بیمه گری، بهره وری، عملکرد بازار، کیفیت کارکنان، کیفیت نمایندگان، عملکرد مالی و نیز سلامت اداری و مشتری مداری، که در مجموع در بردارنده ۲۴ شاخص است. از جمله این شاخص ها می توان به تولید حق بیمه، خسارت پرداختی، درصد تحقق برنامه و توازن پورتفوی در مولفه عملکرد بیمه گری اشاره کرد.
 گفتنی است، درجه بندی جدید شعب که به صورت سالانه انجام می شود، نه تنها ناظر بر عملکرد گذشته یا حال حاضر هر شعبه است بلکه ظرفیت های رشد آتی آن را نیز در نظر می گیرد.

تعداد بازدید : 2

برچسب ها

ثبت نظر

ارسال

دنیای خبر